نه !!! اصلا هم اینطور نـــیست!

استاتوسکده وغمگین سرای من

بہ نام کسے کہ پاکتر از شبنم بہار است~بہ ﺳﻼمتے ﺍﻭنے کہ ﺭﻓﺘﻮ ﺗﻨﻬﺎﻡ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯﻡﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﺪﺵ رمز گوشیمہ



نه !!!



اصلا هم اینطور نـــیست!



من اصلا دلـــتنگ تو نـــیستم!



و حــتی فکر می کــنم همــین دیـــروز بوده



که با هـــم بوده ایــــم!



اصلا هـــم در نبود  تو...



هیچی، بی خــــیال...



به آن کلاغ خبر چـــــینت بگو



از ایـــــن به بعد



چشم های کـــورش را بــیشتر باز کند!



تا وقتی خواســـت گزارش اشک های مرا بکند...



پــــیاز توی دستم را هـــم گزارش کند!



آهــــــان راستـــی!



نگـــفــــتـــم!



از وقتــی
تــــــــو نیـــستی،



دست و دلم خـــیلی به کار می رود!



مامان هم تعجـــب کرده!



کمکش مـــیـــکنم!



گردگـــیری می کــنم،



جارو می کـــشم!!



اصلا به خاطر همـــیــن هســـت



که زود خســته می شــوم



و شــــبها



و شـــــبها



هیــچی، بی خیــال...



گفتم یک وقـــت فکر نکـــنی



برای آنکه در ایـــن دوری تو



زودتر  روزها و شب ها را ســــر کـــنم،



همش می خوابـــم!!



تـــــازه



یک نشاط خاصــــی هـــم یافته ام!



هر کی به من می رســــد،



نیش تا منتهی الیه ام را که بـــاز می بـــیند،



می گوید خوشــــحالـــی ها!!



خوش به حالـــت!!



می گویـــم



خیــــلی!




تا چشمان شـــورت از جا درآیـــد!



می دانـــی؟

این مسیـــر همیـــشگی را که تنهایی طی می کنم



می روم



می آیـــم،



این باد و باران لطـــیف را که حس می کنم



همچین فِرِش  می شـــوم کلا !!!



اصلا فکر نکنی یاد تو و خاطراتــــمان میـــفتم ها !!



اصلــا!



اتفاقاً خوشـــحال هم هـــستم



تنهایـــی



خیـــلی خوش می گذرد!



آن هم توی خیابان به آن بلندی،



تازه باران هم بـــیاید . . .



وای !



چه شـــود!!!



این تلفن را هم کلا کشـــیده ام!



می دانی



نه این که انتظار دیــوانه ام کند ها!



هی نیست همـــه زنـــگ می زنند،



وقتشان را نـــدارم!!



گوشی ام هم اگر کنـــارم گذاشته ام،



منتظر هیچ کس نـــیستم!



این ساعتش را با گریــنویچ تنظیم کرده ام،،



خوشم می آید هی نگاهش کنم



ببینم ساعت چند است!!



به هر حـــال



تو اصلاً مگر فضولی؟؟؟



تــــو فقط بدان



اینجـــا دیگر کسی



دلتنــــگ تو نیست!



به یـــــاد تو نیست!



منتظـــر تو نیست!



ایــــن ها را بدان





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 8 دی 1394برچسب:,ساعت7:34توسط مصیب پورکهنوجی | |